Bu Blogda Ara

29 Aralık 2006 Cuma

Neden mizah dergisi okumuyorum

 En başta yerkabuğu soğumaya başladı.. Yok canım o kadar da 
eski değil-yanlış hatırlamıyorsam 80li yıllardı... eh, gırgır zamanı tabii..
ne kadar da güzeldi ! hatta gırgır ın yanısıra fırt ve çarşaf diye dergiler de vardı ama bu dergiler çizerlerini-yazarlarını ortak kullanıyorlardı (tabii hafızam beni korkunç şekilde yanıltmıyorsa)..
 Sonra olanlar oldu limon leman derken en son penguen okuyordum.. Bir süre için iyidi.. Artık leman okumuyor (aslında ahmet yılmaz ve kaan ertem i özlüyordum ama..) sadece penguen lombak ve kemik okuyordum... (ne sadece di mi :)
 Mizah dergileri mitoz bölünmeyle çogalır derler. Tamam ama bukadar da değiil !! Bölünme
yerine sayfa sayılarını arttırma , fiyatları azıcık yükseltme,kaliteyi arttırma de iş görebilirdi. Yine bölündüleer ve fermuar çıktı.
 Şimdi bu bütün dergilerde de çok sevdiğim,
 beni gülmekten ağlamama sebep olan yazarlar,çizerler var. Peki neden bu dergileri alayım?? Maalesef o kadar zengin değilim 
dostlar. Aklınıza gelecek 
neden bir tanesini almıyorsun yankizulu? Çünkü artık onları protesto 
ediyorum. Hepsini. Yıllardır
takip eder bütün sayıları çıktığı ilk gün alırdım.. Ama artık yokum...

O kadar !
YankiZulu
Peace out :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder