Bu Blogda Ara

13 Mayıs 2007 Pazar

Vista da donanım uyumluluğu (!)

Test makinesi: Toshiba Tecra A2 (1 gb ram, pentium 1.5 m,80 gb hdd, 2 usb port)

Test edilenler:
En başta Toshibanın kendisi
3x usb mouse (2x kablolu, 1x kablosuz)
2x usb pen drive (1x kingston 1gb, 1x oem 256 mb)
Nokia E70 (Usb ve BT üzerinden)
Siemens SX1 (BT üzerinden)
Ipod Nano -8 gb(2nd gen-sanırım)
Usb External Sata hard disk(250gb-3.5')
usb-Ir
usb-Bluetooth
Usb 7 in 1 Hafıza kart okuyucu+3lü usb hub
Usb 4lü hub
Usb Webcam (premier)
Usb 40 gb drive (2.5')
Usb Sd/mmc kart okuyucu
Usb host to host kablosu
Palm Tungsten T (BT üzerinden)
Usb -Lan adaptörü
Usb Thermaltake laptop ışığı+pervane (sırf dalga geçmek için denedim :D )
Bluetooth klavye (aslında palm ve cep telefonu için-ama deneyeyim dedim)
Bluetooth kulaklık (aslında cep telefonu için-ama deneyeyim dedim)

Sorun Çıkaranlar:
-Usb mouse-Tümü Düzeldi
-Usb Host to host kablosu(belki sürücüsü vardır internette-araştırmadım)
-Usb-lan adaptörü (üstteki açıklamanın aynısı)
-Toshiba birkaç yönden (touchpad, acpi , Fn tuşları--sürücüleri indi)-düzeldi

Problem sayılmayanlar
-Ir kuruldu sadece restart istedi
-Bluetooth klavye -çalışmaması normal-cep ve palm için
-Bluetooth Kulaklık-bu da normal-cep telefonu için

Diğer hepsi sorunsuz çalışmıştır. ZUlu labz (c)

Bütün aygıtları ayrı ayrı 2 usb port a da bağladım.Sonuç aynı oldu.(mouse hariç) Bluetooth takılıyken cep ve palm i de denedim sonuç aynı.(Ir -cep veya palm ile denemedim boşverin zaten)

Zulu-out

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder