Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2007 Cumartesi

Vista da USB Mouse Problemi: Çözüldü

Özellikle laptoplarda olan bir sorun bu. Vistayı kurarken usb mouse takılıydı- vista otomatik olarak gördü(yada ben öyle zannettim) Fakat mouse u 2.usb porta taktığımda görmedi !! Bu yazı, bu problemden çok çekenlere itham edilmiştir..

Şöyle başlıyoruz: 'Computer' sağ tık-'Properties'-sağda üstten 'DEVICE MANAGER'-orada 'Unknown Device' var ona çift tık-'Reinstall Driver' a tık

Sonrasında sırayla 'Browse my computer'-'Let me pick from a list'- Açılan listeden-'Human Interface Devices' ı seçip 'next'- 'HID-COMPLIANT MOUSE'

Bitti..

Bu aralar vista ile ilgili problem çözümleri üzerinde çalıştığımdan pek blog yazamadım ama yakında vistada problemler ve çözümleri ile tekrar karşınıza çıkacağım. ;D

Not1: İşin komik tarafı, vista kurmadan önce touchpad i kapatmıştım (Fn+F9) vista kurulduğunda touchpad çalışmadı !!! Sürücüsünü bile kurdu(güya)
Not2:Toshiba nın internet sitesinden toshiba Value Added Package'ı indirip kurana kadar problem devam etti. Toshiba kullanıcıları, BURADAN indirip kurabilir. İçeriğinde toshibanın cardspace, hardware setup(windows ta bios ayarları) on screen display
(ki çok güzelleşmiş) vs 
var. Ve tabii,  touchpad sürücüsü için bu sayfadaki linklerden faydalanabilirsiniz.
Toshiba 
sahiplerine öneririm. 

Yankizulu gider

2 yorum:

  1. Dostum eline koluna düşünen beyne sağlık
    günlerdir şu mousu nasıl tanımaz diye kafayı yedim hatta makinayı formatlıyasım geldi
    çok teşekkür ederim tekrar tekrar...
    ikeven@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.. bütün sabah bu sorunu çözmek ile geçti..

    YanıtlaSil