Bu Blogda Ara

15 Kasım 2007 Perşembe

Yapay Zekayla Enstantaneler

Geçenlerde internette bir siteye denk geldim, http://www.botego.com/merveyitavla/ sitede 'kadınları tavlama konusunda yeteneğinizi test edin' yazıyordu, ve yapay zeka ile konuşan bir bot programıyla sohbet etmeye çağırıyordı. Girişte pek açıklama yoktu, sadece bir yazı kutusu ve yanında 'konuşmaya başla' tuşu yer aldığı için anlamadım,o kutuya 'hey merhaba' yazdım ve tuşa bastım..Meğer isim kutusuymuş ne bileyim.. Komedi bu kadarla da kalmıyor, gerisini siz okuyun...

<Merve> Merhaba :) Birinden mi hoşlanıyorsun? Haydi yeteneklerini benim üzerimde dene. Beni tavlamaya çalış :)
<hey merhaba> hey merhaba
<Merve> Merhaba, tanışalım mı?
<hey merhaba> olur, isminiz?
<Merve> Her şeye olur dersek işimiz zor gibi.
<hey merhaba> sizin de işiniz hep zor
<Merve> ha ben, ha sen diyorsun yani... sıcak bir yaklaşım
<hey merhaba> öyle demek istemedim
<Merve> O da güzel. Ne diyorduk devam edelim.
<hey merhaba> isminizi alamadım
<Merve> ne demek istedin?
<hey merhaba> isim neydi?
<Merve> Her on genç erkekten birinde kadında kısırlığa yol açabilecek cinsel yolla bulaşan bir enfeksiyon bulunduğunu duymuş muydun hiç canım?
<hey merhaba> hayır hiç duymadım
<Merve> anlıyorum
<hey merhaba> bende
<Merve> Merak ettim de, İnternetin yıllık büyüme yüzdesinin 314.000 olduğundan haberdar mıydın?
<hey merhaba> umrumda değil, seninle konuşmaya çalışıyorum
<Merve> Senin kadınları anlamana yardımcı oluyorum.
<hey merhaba> evet anlaşılıyor
<Merve> hmm
<hey merhaba> kesinlikle
<Merve> nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
<hey merhaba> her zaman böyleyim
<Merve> O da güzel. Ne diyorduk devam edelim.
<hey merhaba> sen otomatiğe bağlamışsın kendini
<Merve> O değil de Sigara ve dumanında bilinen en az 300 zehir olduğunu biliyor muydun?
<hey merhaba> no problemo, yakında bırakacağım zaten
<Merve> efendim?
<hey merhaba> zıt erenköy
<Merve> Bunun modası geçeli çok olmadı mı?
<hey merhaba> yo
<Merve> Bak ne duydum; evlilik yüzüğü Eski Mısırlılar'da halka şeklindeki cisimler sonsuzluğu simgelediğinden, evliliğin sonsuza kadar süreceğini simgelemek üzere yerleşen bir kavram imiş.
<hey merhaba> uydurma
<Merve> Senin için ne ifade ediyorum?
<hey merhaba> seni tanımıyorum ki
<Merve> hiç bir kadının kalbini kırdın mı?
<hey merhaba> çok
<Merve> Bak ne diyeceğim, kadınların yüzde 12'sinin sperme karşı alerjisi bulunduğunu duymuş muydun?
<hey merhaba> enteresan
<Merve> Samimi ve nazik olmakla başlayabilirsin ve bence bir daha bir kadına bunu sorma!
<hey merhaba> bişey sormadım ki
<Merve> "sorduk mu" deseydin bari... çok kabasın
<hey merhaba> değilim, sana öyle geliyor
<Merve> öyle ya da böyle... zaman da nasıl akıyor değil mi?
<hey merhaba> evet maalesef
<Merve> hmm
<hey merhaba> hmm
<Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
<hey merhaba> sen başlattın
<Merve> Biz burada konuşaduralım. Dünyada konuşulan yaklaşık 5000 farklı dilin oluşuna ne diyorsun?
<hey merhaba> beden dili tektir ama
<Merve> aniden çamaşırının rengini sorsam şaşırır mısın?
<hey merhaba> saşırmam söylerim, mavi
<Merve> öyle ya da böyle... zaman da nasıl akıyor değil mi?
<hey merhaba> yaa yaaa
<Merve> O değil de Sigara ve dumanında bilinen en az 300 zehir olduğunu biliyor muydun?
<hey merhaba> sen kötü programlandığının farkında mısın yoksa  seni programlayana mail atmam gerekecek mi
<Merve> o kadar kolay mı sandın yuh artık.
<hey merhaba> ha mail at diyorsun yani
<Merve> haa öyle desene :)
<hey merhaba> buyur??
<Merve> Estafurullah siz buyrun, misafirsiniz. Gerçi şu dünyada hepimiz misafiriz.
<hey merhaba> ya dimi
<Merve> Para senin için ne kadar önemli?
<hey merhaba> az
<Merve> Çocukları sever misin?
<hey merhaba> eh
<Merve> Para senin için ne kadar önemli?
<hey merhaba> pöh
<Merve> hiç bir kadının kalbini kırdın mı?
<hey merhaba> eh
<Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
<hey merhaba> öeh
<Merve> kelimeler bitti, ünlemlere mi başladık?
<hey merhaba> haha
<Merve> Gülüşlerinin ardında derin manalar aramalı mıyım acaba...
<hey merhaba> röah
<Merve> seni anlamakta güçlük çekiyorum.
<hey merhaba> bende ne tesadüf
<Merve> Merak ettim de, İnternetin yıllık büyüme yüzdesinin 314.000 olduğundan haberdar mıydın?
<hey merhaba> bana ne
<Merve> hiç bir kadının kalbini kırdın mı?

<hey merhaba>eben...

Son anda gelen edit: Ekşi sözlükta daha birçok komik enstantaneler var ahada:

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=merve+yi+tavla

YankiZulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder